زوپ

  • ۰
  • ۰

کاشت مو در کرج

خدمات کاشت مو در کرج : جراحی پیوند مو چیست ؟ جراحی پیوند مو ( کاشت مو در کرج )، نوعی جراحی است که برای بازگرداندن مو به بخشهایی از جمجمه که کچل شده یا موهای آن کم‌پشت شده است، انجام میشود. چندین نوع جراحی جایگزینی مو وجود دارد.پر کاربردترین و متداول ترین روش ها عبارتند از روش FIT و FUT. هریک از انواع این جراحیها را میتوان به تنهایی یا در ترکیب با هم مورد استفاده قرار داد تا بهترین نتیجه ممکن برای جایگزینی موی بیمار به دست آید. پیوند مو شامل برداشت بخش‍های کوچکی از بافت جمجمه با قابلیت تولید مو و استفاده از آن به عنوان پیوند برای ناحیه کچل یا کم‌پشت سر است.

خدمات کاشت مو در کرج

حقایقی در مورد ریزش مو : گفته میشود که کچلی اغلب ناشی از جریان ضعیف خون در جمجمه، کمبود ویتامین، شوره سر، یا پوشیدن طولانی مدت کلاه است. همه این نظریه‌ها رد شده است. همچنین این که گفته میشود وضعیت موهایتان را میتوانید با مشاهده موهای پدربزرگ مادریتان حدس بزنید، یا کسی که تا 40 سالگی کچل نشده هیچگاه کچل نخواهد شد، غلط است.

  • ۹۸/۰۵/۲۰
  • علیرضا اسکندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی